Heeft iemand ervaring met de magnetron-stoomoven van Marskramer?

Ik vind hem zo verdacht goedkoop:-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

95 Euro voor een combi-magnetron is wel goedkoop, maar hoeft helemaal niet "verdacht" te zijn.
Gewone magnetrons, met fantasiemerknaam, kosten bij Blokker ook maar 49 of 59 Euro en komen steeds als beste uit de Consumentenbond-tests.

Het betreft hier een aanbieding, en je mag veronderstellen dat de normale prijs zo'n 125 Euro zal zijn. Als je even op kieskeurig.nl kijkt, dan zie je dat een Etna en Samsung ook resp. maar 105 en 128 Euro kosten.
Beide gewaardeerd met een 8,0.

Er is niks mis met het merk Tornado, en je hebt 2 jaar garantie. Je zult er alleen rekening mee moeten houden dat zo'n ding niet al die toeters en bellen heeft, die een combi-magnetron van 600 Euro wèl heeft. En mogelijk is de inhoud ook iets kleiner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is zonde van je geld zo'n ding. Hou het geld in je zak en koop er later iets goeds van.