Goedkope spoorbielzen kopen doe je via Thuisvergelijk.nl. De spoorbiels bestellen voor in je tuin als onderdeel van je tuinontwerp, bestrating, beschutting of omheining kan gewoon online.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Hier is er ééntje te koop:
http://www.advertentiezoeker.nl/spoorbiels.php
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op Marktplaats, vaak heel goedkoop of gratis af te halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, marktplaats staat er vol van en onderstaande link
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?o=1&ftb=1&searchmode=marktplaats&q=spoorbielzen&qsf=0

misschien zit hier wat tussen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
groot bedrijf in zeist, tegenover Restaurant Oud Londen, achter KNVB velden. Is groot handel. Geen nr helaas
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vermoed,dat je ook wel terecht kunt bij tuincentra.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kunt ze waarschijnlijk zelfs nog bekomen voor een klein prijsje bij het spoor zelf, heb ik in de tijd gedaan, ik had keuze tussen lange van 4 meter (van wissels) of kortere ( van 2.5 meter de normale lengte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Angelina675
13 jaar geleden
en waar moet ik dan zijn bij het spoor??
Bij de Welkoop laatst heb ik ze nog gezien.