Voor mijn scriptie 'ongewoon wonen' ben ik op zoek naar de definitie van 'gewoon wonen' en 'ongewoon wonen'. Wat is jullie definitie?

Wat is ongewoon wonen en wat is gewoon wonen? Waar ligt de grens?

Weet jij het antwoord?

/2500

Gewoon wonen is wonen in een gebouw met de nodige voorzieningen zoals gas water electra. Dus een gebouw met een dak en muren in welke vorm dan ook. Ongewoon wonen doe je niet in een gebouw maar b.v. in een tent een yurt of hol. Ongewoon wonen kan ook in een hotel of klooster zijn.

Een alternatief van ongewoon/gewoon Gewoon wonen is OF alleen, OF samen met een in nederland gebruikelijke partner (man/man of man/vrouw of vrouw/vrouw met of zonder kinderen) Ongewoon wonen = in een commune OF met 86 katten OF 2 stellen in één woning Wonen is nl voor meerdere definities vatbaar in mijn beleving, het omhulsel (lees huis) of de vorm (zoals ik beschrijf)

Ik woon in een kraakpand. Is dat ongewoon?

Ik zou de definitie van gewoon vaststellen en de definitie van ongewoon en de definitie van wonen. Als je deze met elkaar combineert kan je een definitie vormen van gewoon wonen en ongewoon wonen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100