Hoe weetje of je konijn gedekt is

We willen fokken maar hoe weetje of je konijn gedekt is

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (3)

Zet een mannetjes- en een vrouwtjeskonijn bij elkaar en na één minuutje weet je het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet de rammelaar een lik afgevende verf naast zijn pielemuisje plaatsen. Heeft de voedster even later een dergelijke vlek op haar rug, dan is het geschied.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Duh
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, zo doen ze het met schapen ook en daar heet het mannetje ook Ram. 't hoeft echter niet te betekenen dat er "raak geschoten" is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die missers zin natuurlijk een uitnodiging, het nog eens te proberen. Ook in de jagerswereld geldt de uitspraak: Niet ieder schot is een eendvogel.
Als ze van haren een nestje gaat bouwen weet je het 100% zeker.

Toegevoegd na 3 minuten:
Niet elke dekking is een dracht, maar als het vrouwtje het heeft toegestaan is de kans wel groot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn konijn was single maar die maakte ook van haren een nestje...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal een uitzondering zijn, wel grappig maar in de dierenwereld komt heel veel schijnzwangerschap voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik maak ook nestjes van mijn haren,maar meestal boven het doucheputje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent toch niet schijnzwanger?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou best kunnen, ik ben 's ochtends ook misselijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja..... de meimaand komt er weer aan he!