gaat inkt uit suede?

Ik heb met gewone balpen op mijn suede jasje getekend hoe kan ik dit weg krijgen? gewoon in de was?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
15.2K
Reddie
9 jaar geleden
Inkt lost meestal op in alcohol / spiritus.
Maar of het echt uit je jasje gaat ?
Volgens mij is een tekenblok toch goedkoper dan een suede jasje ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jaa het is volgens mij wel (nep) suede dat vrij makkelijk wasbaar is. Ik heb het wel eens in de was gedaan maar dat was natuurlijk niet met een lijntje pen erop
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Probeer het eens met een stufje dat balpeninkt verwijderd.

Het beste antwoord

Een inktstreep op stoffe bekleding van bank stoelen of kleren, met tandpasta in smeren en gelijk met nat doekje schoon wrijven.
Werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel! Werkt Idd!