Hoe maak ik foam bloemen schoon?

Ik heb foambloemen waarbij de bladeren wit uitgeslagen zijn en op de grote bloemen (wit) zitten zwarte vlekjes) Ik heb deze goedkoop gekocht en wil ze weer als nieuw maken wie kan mij advies geven?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Foam kun je gewoon met een sopje van afwasmiddel schoonmaken. Afwasmiddel ontvet en haalt vuil weg en is een uitstekend schoonmaakmiddel. Je moet de bloemen niet in het water laten staan maar gelijk na het schoonmaken er uit halen.
Na het schoonmaken moet je het vocht er voorzichtig uitdrukken, op een handdoek bijvoorbeeld. Daarna zou ik de bloemen voorzichtig in een hand- of theedoek rollen en ze zo laten drogen.
Als ze schoon zijn gemaakt en je wilt de bloemen netjes houden, neem ze dan af en toe even af met een licht vochtig doekje.