Nee. Maar als het beton in slechte staat is, kunnen ze wel de brokkelende stukjes wegkrabben (met de pootjes, niet knagend), en een muis heeft maar een heel kleine opening nodig om doorheen te glippen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, natuurlijk kan ie dat niet. Hij gaat ervoor op de vlucht, kijk maar:
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOL
Nee want de muis krijgt geen "grip" op het beton... Let wel, als jij het beton kan beschadigen door met je vinger te vrijven kan de muis het dus ook beschadigen al zal de muis geen beton eten maar dat wil niet zeggen dat deze niet door het (zeer slechte) beton een weg naar eten zou zoeken... Dus eigenlijk moet je het beton in kwestie testen met je vinger als het ware