Verhelpen tocht in huis voor eigen rekening ?

bij de ramen en deuren laat de kit los waardoor het erg tocht in huis, nu is de opzichter van de woningbouwvereniging geweest en hij zegt dat dit voor eigen rekening is.

Toegevoegd na 56 minuten:
ik dacht dat dit bij het onderhoud hoorde maar zal nu eerst het servicecontract gaan lezen sorry

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Kijk hier eens:
http://www.huurders.info/?id=309
Persoon zou ik zeggen voor de woningbouw.
Maar je zou het ook onder binnenschilderwerk kunnen zetten.

ps. Kit is niet duur en ook goed zelf te doen. (kitten, zeer nat maken met water waar wat Dreft in zit en glad strijken)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Voor het juiste antwoord zijn een aantal factoren belangrijk.
Welke woningbouwvereniging, welke servicevoorwaarden. Heb je een servicecontract.
in mijn situatie zou het bij de woningbouwvereniging horen. Ik heb rubbers en in mijn servicevoorwaarden staat dat het dagelijks onderhoud bij mij hoort, maar de defecten onder het servicecontract vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is wettelijk geregeld, contracten maken niet uit. Hoewel het wel gezeur scheelt als je een extra servicecontract hebt.