ik zit er over te denken om een topdek matras te kopen Ik wil er graag één met Nasa schuim. Wie heeft hier ervaring mee?

Ik vroeg me af blijft het topmatras wel goed op zijn plek liggen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Je bedoelt traagschuim. Ons topdek matras slaapt prima, blijft goed liggen, maar is het wel iets warmer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Is dat niet dat spul wat stroef/schurend aanvoelt? Schuim lijkt me niks.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bamibal
13 jaar geleden
Ik neem aan dat er gewoon een hoeslaken omheen gaat.
Bij ons blijft de topper niet echt goed liggen, maar dit komt doordat mijn man 40 kg zwaarder is dan ik. 's Morgens ligt de topper aan zijn kant altijd een stukje naast de ondermatras. Je slaapt er trouwens wel prima op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een topdekker met nasa traagschuim ligt erg prettig.
heb er zelf een gekocht om mee te nemen naar
logeer- en vakantie-adressen.
zo slaap ik vrijwel altijd goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn ervaring is ook dat het prima blijft liggen, een goed alternatief voor een veel duurder matras van Nasa schuim.