Vanaf wanneer kan je een vrijstaand huis een villa noemen?

.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
4K

Antwoorden (5)

De definitie voor villa is niet strak.
Dus als het gaat om een luxueus, vrijstaand huis, dan mag je het een villa noemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het vrijstaand huis luxueus is, al kan je je dan eigenlijk weer afvragen wanneer een woning dan luxueus is...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een villa is 1000 kuub volgens mij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een villa of landhuis is de benaming voor een luxueuze vrijstaande woning. heeft denk ik niet zoveel met grote te maken, en een luxueus huis is meestal wel groot
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vanaf het moment dat je het woord leert uit te spreken.