Waar kan ik voor een redelijke prijs een metalen plaat op maat kopen om een spijlen hek dicht te maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Dat ligt vooral aan het formaat,
als het erg groot moet worden, dan wordt vervoer duur, dus zal je in de buurt moeten gaan zoeken.

Als het goedkoop moet, dan zoeken op marktplaats en een klusjesman het op maat laten maken.

Let wel op het materiaal.
Metaal, RVS en gegalvaniseerd hebben allemaal voor en nadelen.

Heb je wel eens aan kunststof gedacht? Dat is een stuk lichter, vooral bij een poort fijner.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn heel veel firma,s die plaatmateriaal (metaal)
verkopen en op maat leveren.

Het goedkoopste qua metaal is stalen plaat vanaf 1 millimeter dikte. In gangbare maten van 1 bij 2 meter.

Wilt u doorkijk hebben door het afgedichte profiel?, kies dan voor deploye gaas of geperforeerde plaatstaal

Watervast betontriplex is ook een optie of kunststof.
Voor overig plaat of gaasmateriaal moet u bij de bouwmarkt zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Metalunion is een groothandel maar die mensen geven u inlichtingen over een handelaar in uw buurt.
Zij zullen u doorverwijzen naar detailhandelaars en die zijn doorgaans redelijk goedkoop maar wel hulpvaardig om samen met u het juiste materiaal te zoeken voor uw toepassing.