Heel erg snel....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
redelijk langzaam tot middelmatig snel; Afhankelijk van de weersomstandigheden.

Anders... zie link
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alleen boven een gemiddelde van 14 ° c en bij voldoende regen en licht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zoek bij googel hoe groeit het gras en dan krijg je het antwoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kan googel niet vinden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihihi wat sneu...
Vanuit de wortel omhoog, door voedingsstoffen in de grond en water. In de winter bijna niet, in de zomer snel, vooral bij veel regen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het gras op het land groeit normaal van maart tot oktober, voordat het gras gaat groeien moeten eerst nog enkele dingen geregeld worden. De bemesting moet worden uitgevoerd door stikstof op het land te strooien en er kan ook nog drijfmest worden aangewend door middel van bijv. injecteren, als je dit eerst doet dan hoef je minder stikstof strooien dit is dan beter voor het milieu.
Gras leeft van het weer, zon en regen zijn dus erg belangrijk voor het gras.
http://home.student.uva.nl/m.d.volkerink/Gras/Christopher_Gras.htm

http://www.goeievraag.nl/vraag/groeit-gras.14317

P.S. Google vind je op www.google.nl dit naar aanleiding van een reactie bij calvinawf