Is het mogelijk om op je achtiende met een slechte baan op je zelf te wonen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (5)

ja maar lastig dat wel huren is vaak lastig en erg duur ook komen er naast je huur nog kosten bij waterschaps belastingen ed.wat ik je kan aanraden is alles zo goed mogelijk in beeld brengen wat je kosten worden en informeren bij de woningbouw vereneging zodat je een realisties beeld krijgt van je financieen.zelf ben ik ook erg mong het huis uitgegaan en dat zou ik nu zeker anders gedaan hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor.
Dat hangt er maar van af hoeveel eisen je hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is een slechte baan. Je bedoelt waarschijnlijk slecht betaald? Dan zou het misschien een bovenwoning kunnen worden. Je betaalt dan vaak een bedrag waar gas, licht en water bij inzitten. Ook moet je dan nog in je onderhoud voorzien wat boodschappen betreft. Ook geld apart leggen voor kleding enz. Zet je inkomsten en uitgaven eens op een rijtje. Dan kun je zien of je te kort komt of niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is misschien mogelijk, als je gaat rekenen.
Wat is je inkomen (nee, dat hoef je hier niet te vertellen hahahaha) en wat zijn de uitgaven als je op jezelf gaat wonen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat je met een slechte baan een laag inkomen bedoeld.

als je vaste lasten en uitgave patroon niet te hoog zijn kan het heel goed.

de grootste kosten zullen de huur van een kamer zijn. ga dus uitrekenen wat je kwijt bent aan vaste lasten, wat je nodig hebt voor de boodschappen en wat er vrij te besteden is. kan je het hiermee redden zijn er opties voor je. zo kan je bekijken wat je aan een kamer hebt te besteden.

succes!