Als je er olie bij gooit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan, als er nog voldoende alcohol in zit en je steekt het aan, dan wil het wel fikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afhankelijk wat er in de glasbak is gegooid en eventueel is aangestoken.

Normaal gesproken is het wel mogelijk om glas te smelten bij zeer hoge temperaturen. maar daar blijft het dan ook bij.

Toegevoegd na 4 minuten:
Overigens noemen ze het wel "glas branden' maar dat is proces wat men doet nadat het glas is geblazen dan moet het weer even in de oven om te smelten aangezien het heel snel afkoelt.

Normale stoffen en verbranding kunnen deze hoge temperaturen niet zomaar behalen.