Hoe krijg ik een dubbele rijgdraad? Dus twee draden in een naald om te lussen

Ik wil stof lussen en dat moet met een dubbele rijgdraad maar ik weet het trucje niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (3)

Een uiteinde van de draad door het oog van de naald steken, doortrekken naar het midden van de draad en de uiteinden aan elkaar knopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1 heel lange draad, even lang aan beide zijden van het oog van de naald.
Dan lijken het er 2, als je rijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals hierboven vermeld is heel goed te doen.
Je kan ook nog een lange dubbele draad tegelijk door het oog van de naald halen, het hoeft geen heel klein oog te zijn.
En je kan gelijk een heel stuk lussen.