Hoe krijg je een opgerold snoer van een nieuw apparaat mooi recht?

Als je bv een koffiezetapparaat uitpakt, zit het snoer behoorlijk strak in een soort achten opgevouwen en vastgebonden. Hoe krijg je dat weer recht?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
6.9K

Antwoorden (2)

Over de rand van een kast/tafel hangen met een gewichtje er aan. Trekt vanzelf recht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trek de draad strak en draai het nu in de tegengedtelde richting van waarin het gedraaid zit, doe dit eental keren, dit werkt zeer goed bij mij. Let er alleen op dat je niets forceerd. Succes ermee!