Hoe kan ik prettig een lastig boek lezen ?

Lastig in de zin van dat het een klein formaat paperback is, van 700+ pagina's die telkens dichtvalt als ik em niet steeds vast hou. En omdat het zo'n dik boek is hangt de linkerpagina steeds in de lucht (lees hem aan tafel).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Gebruik een grote paperclip om de bladen mee vast te zetten of een elastiekje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
he ja das een idee inderdaad
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel leesplezier nog ;)"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
was ook mijn idee "+"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt, het leven is soms zo simpel ;)"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leesplezier heb ik sowieso ;)
Heb het trouwens geprobeerd met een paperclip, maar dat is net ietsje te licht. Het boek valt dan nog steeds vanzelf dicht.
Het gaat beter met een wasknijper.

Andere antwoorden (1)

Ik had dat probleem ook, ik lees graag dikke boeken. Met een ereader heb je er geen last meer van!