moet de verhuurder van een huis maken dat zijn veranda in orde is ?

wij huren dit huis en onze veranda staat in het contract als veranda ! en die veranda is niet meer in veilige toestand ligt er al van zedert 1962 er op met golfplaten en zonder belood ...DUS MIJN VRAAG MOETEN ZE DIE VERANDEN TOT IN GOEDE STAAT ,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (3)

Ik denk van wel, het staat in je contract dus betaal je er ook voor. Ik neem aan dat niet betaald voor een onveilige veranda. En als hij het in orde maakt, dan vraag je een korting op je huur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Contract goed nalezen hoe het er staat. Als er bij staat dat veranda niet bij onderhoud hoort is er helaas niet veel aan te doen. Staat er niets bijzonders bij dan valt de veranda gewoon onder het gehuurde. Maakt dan dus deel uit van de woning en moet dan ook gewoon onderhouden worden door de verhuurder.

Bijgevoegd 2 links waarin je wat meer info kunt vinden.
Suc6.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kunst is om het woord moeten te voorkomen naar de huiseigenaar. Het feit dat de veranda er niet goed bij ligt, betekent dat dit ook slecht voor het huis is. Leg het probleem voor aan de huisbaas en geef aan wat het probleem is wat er optreedt met de risico's voor de kwaliteit van het huis. Je wilt goed zorgen voor zijn eigendom en je geeft jouw zorgen weer.