maken buren nu misbruik van de schutting?

wij hebben een hele nieuwe schutting geplaats in de tuin voor die tijd netjes na de buren geweest er over gepraat eventuele meebetalen wouden ze niet wand deels aan hun kant waren coniferen..prima nu afgelopen week zijn de coniferen weg gehaald waar uit hun nu een prachtige nieuwe schutting hebben zonder er aan mee betaald te hebben hun exuus ze gingen dood??!! maar toen wij het huis kochten waren ze al dood!! wat nu te doen??

Toegevoegd na 1 uur:
..wat daar dan boven op komt is de zoon van de buren die een paar x per dag komt en door de tuin loop te schreeuwen als ik buiten ben van ohh pa wat hebben dat goed gedaan mooi profiteren op de portomonee van de buurtjes en dat soort ongein dat is wel frustrerend waar ik op uit maak dat het expres heefd gewacht en nu dit beetje jammer van hun kant??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Tuin
1.5K

Antwoorden (4)

Jij hebt gevraagd of ze mee wilden betalen, dat wilden ze niet, jij hebt beslist die schutting op eigen kosten te plaatsen, dat is niet meer terug te draaien, wel kun je hem weghalen, maar dat zou pesten zijn, een goede relatie met de buren is prettiger dan altijd in conflict met hen te moeten leven, dus laat de schutting staan en gun hen het genot ervan, voor je eigen rust en plezier van je schutting.

Toegevoegd na 2 uur:
Trek je niets aan van die treiterij van die jongen, dat is vast een puber die jou aan het uitproberen is, de schutting is betaald, dus klaar die discussie, ga genieten van je mooie schutting en laat de buurtjes ervan meegenieten, wat er gezegd wordt zegt meer over hen dan over jou, verlaag je niet tot hetzelfde niveau.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kristal
11 jaar geleden
precies, láát ze. Hoe wrang het ook even is, jij hebt wel de schutting die je wilt, wat zij doen...ach...
+1
Het is helemaal niet zeker, dat jouw buren die schutting mooi vinden.
Uiteindelijk heb jij ze veroordeeld tegen die schutting aan te moeten kijken.
En mochten ze hem wel mooi vinden, gun ze dan dat genoegen!
Zoals mijn bovenbuurman al opmerkt, is het beter niet in onmin met je buren te leven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moolkeesje, je bovenbuurman is een vrouw :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, ik was even niet scherp genoeg.
Een plus als tegemoetkoming!
Amadea
11 jaar geleden
Vraagsteller heeft ze er niét toe veroordeeld, want de buren verkozen zelf de coniferen te laten staan. Het is hun eigen beslissing geweest om die later alsnog te verwijderen...
Kun je niets aan doen, toen je ze zette wist je al dat ze niet mee zouden betalen.
11 jaar geleden
Het antwoord van mij luidt helaas: Gedane zaken nemen geen keer. Je hebt met je buren alles rustig overlegd en je hebt besloten om zelf de schutting te zetten die je wilde hebben. Nu die schutting er staat hoef jij van jouw kant er alleen maar tegen te kijken en je vindt zelf dat je een prachtige schutting hebt. Wat je buren er van vinden daar moet je gewoon sch..... aan hebben. Die draaien wel weer bij. En wat die zoon roept dat moet je nog niet horen. Het is tenslotte jouw schutting en als jij hem graag afbreekt en opruimt, dat mag jij alleen, want het is jouw schutting.