Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe vind je betaalbare huurwoningen?

Woningcorporaties en malafide direct-wonen websites heb ik al gehad. Ook hou ik marktplaats in de gaten. Maar vanwege een leeftijdsgrens bij de belastingdienst zit ik vast aan een budget.

Iemand nog goede ideeën om een huurwoning te vinden?

Websites waarbij je je 'gratis' in kan schrijven en vervolgens ongeveer 30 euro moet betalen om hun aanbod te bekijken hoef ik niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
630

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je goedkoop wilt wonen zul je toch bij een woningcorporatie moeten zijn. Anders kom je of in het duren segment of in het malafide
(Lees meer...)
ronron1212
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

misschien bij een makelaar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Anti-kraak wonen? Op kamers? Huisgenoot?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De tijd van hele goedkope sociale huurwoningen ligt ver achter ons. Stel eerst vast wat u KUNT betalen aan huur
en energie, en kijk niet naar wat u WILT betalen.

Leg de lat niet te hoog met uw wensen.
(u heeft bv geen recht op een bepaalde woonruimte als u niet aan de criteria voldoet qua inkomens eis, gezinssamenstelling, urgentie etc) Een optie is om op kamers te beginnen.

Een inschrijving bij een woningbouwvereniging of woningnet.nl is niet gratis, maar wel betaalbaar.
Een laatste optie is Antikraakbewoning.

(verhuurders die hun bezit tegen kraken of vernieling etc willen beschermen (bij langdurige leegstand) verhuren
de objecten (woningen, winkelpanden, kantoren, en andere niet genoemde ruimtes graag tegen gunstige voorwaarden en prijzen.)

Alleen kunt u geen rechten doen gelden om langer te huren. Het kan in principe maar voor een bepaalde periode.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding