Ik ben bang dat als ik in bad in slaap val, dat ik onderwater ga en zo verdrink. Wordt je wakker als je aan het verdrinken bent?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
9.9K

Het beste antwoord

daar hoef je echt niet bang voor te zijn.
bij het eerste beetje water wat je binnenkrijgt word je, al snuivend en hoestend, meteen wakker en schiet je overeind.
Rieneke1
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik denk dat je dan wel wakker word.
Maar: wanneer je droomt dat je verdrinkt, zou je niet wakker worden. Net als dat je droomt over ambulances, terwijl dat eigenlijk jou wekker is en dus niet wakker word
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik in slaap val als ik in bad zit, schiet ik altijd wakker omdat mijn spieren ontspannen.Je voelt je dan ineens wegzakken en derdrinken zal dus zomaar niet gaan
13 jaar geleden
Rieneke1
13 jaar geleden
ja, dat ook, +
Zou me daar niet druk over maken:het is me vroeger een keer overkomen dat ik in slaap viel in bad nadat ik 24 uur
wakker was geweest.
Oorzaak dat ik wakker werd was dat het water koud was geworden...brrr!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooit verkouden geweest? Dan weet je dat je wakker wordt als je het benauwd hebt. Om te verdrinken moet er medisch iets mis zijn(coma, verlamming) of moet je machteloos zijn (zee,vloedgolf, moord) dus gewoon lekker dutten in bad en herladen uit bad komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zult niet snel verdrinken maar als je daar bang voor bent zou je zo'n opblaasbare neksteun voor in de auto moeten kopen. Dan kun je echt ontspannen in bad liggen. Kost weinig en is zooooooo lekker.