Hoe rookgeur uit kleding halen? Als kleding in kledingkast ligt gaat het er ook in zitten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
34.4K

Antwoorden (7)

een vleugje water vermengd met schoonmaakazijn er over nevelen met de plantenspuit, en dan ergens fris ophangen, zo mogelijk buiten.
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt mij inderdaad het makkelijkst, wordt het niet zo kletsnat ook.
Rieneke1
13 jaar geleden
nee, en ik zweer bij azijn als geurverdrijver.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Azijn, dat stinkt toch juist beetje zurig? Is het niet beter om gewoon wat wasmiddel te gebruiken met het water?
Rieneke1
13 jaar geleden
nee, het verdampt, en je ruikt er niets meer van.
ik gebruik ook al sinds jaar en dag azijn ipv wasverzachter.
heerlijk fris, en niks zurig.
probeer het en overtuig jezelf ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 Rieneke,en zaterdag wordt het goed weer ,de hele dag in zon en wind hangen.
Van zodra het er in zit, meteen allemaal uitwassen, niet in de kast leggen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het wordt gewassen en dan de kast in gedaan voor later gebruik...
Stoppen met roken, maar dat zal wel geen optie zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee vast geen optie, want als je zelf rookt heb je geen last van rooklucht.
Je hebt er pas last van als je zelf niet rookt, en in een omgeving bent (geweest) waar anderen roken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat denk ik niet. Als je in een afgesloten ruimte rookt, gaat het echt wel in je kleren zitten. Buiten heb je er misschien minder last van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Andere in het huis roken, ik niet. Mensen waar ik me omga ruiken weleens de rookgeur, en dat is niet prettig, geen plus maar ook geen min.
Zoals Hetiszover al aangeeft: wassen.
Maar als je dat (nog) niet wil dan helpt het ook om je kleren een paar uur in de buitenlucht te hangen. Gaan ze echt weer fris van ruiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gebruik hiervoor Febreze dat is een textielverfrisser die verwijdert moeiteloos geuren van rook, olie, verf, muffigheid, frituren, dieren etc. Te gebruiken o.a. op vloerbedekking, gordijnen, kleding, bureaustoelen etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
robijn refresh, onttrekt nare geurtjes en laat je was weer heerlijk ruiken ! :D

hoe komt die rook in je kast? zit je kast naast een schoorsteen? of wordt er thuis gerookt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zweer bij buiten ophangen! Soms komt mijn vriend 's nachts uit een cafeetje met stinkkleding thuis en dan laat hij zijn kleding in de badkamer liggen, maar dan stinkt de hele badkamer. Kijk, als hij de broek of trui al langer aan had, dan gaat het sowieso de was in, maar als het een verse broek en trui zijn, dan op een hangertje op het balkon!