hoe krijg ik lijm van een kunststof tafel? De lijm zit er al lang op en ik heb al van alles geprobeerd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
6.2K

Antwoorden (4)

Zonder (lichte) beschadiging gaat dat denk ik niet lukken.

Of je krabt het er met een glaskrabber af, of je smeert er een lijmoplosmiddel op. Beide zullen beschadigingen achter laten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De meeste lijmen zijn te verwijderen met het opspuiten van WD40, laten intrekken en afvegen, kan op vrijwel elke harde niet zuigende ondergrond gebruikt worden.
Wel eerst testen of WD40 en de kunstof tafel elkaar niet bijten.

Je kan ook kijken of de lijm niet bros wordt bij afkoeling. Dus er een ijsblokje opleggen en dan voorzichtig wegkrabben met een ijslollie stokje.

Toegevoegd na 38 seconden:
kunststof
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou misschien wasbenzine kunnen werken?
Zo zou m'n ouwe heer het oplossen, hoewel hij een nogal lompe klusser is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je al een katoenen doek erop gelegd en een strijkbout er op gedrukt.
het is de bedoeling dat de lijmresten aan het doek en niet aan de strijkbout gaat zitten.
of een hetelucht pistool waar je verf mee afbrand.