Wanneer krijg je te horen of je wel of niet de huurwoning aangewezen krijgt?

Ik heb afgelopen week gereageerd op een woning en de reageertermijn is om 12 uur vanmiddag afgelopen. Als ik nu inlog staat er bij de reactie dat ik dan op positie 51 sta en "De woning is aangeboden". Krijg ik dan ook te horen wanneer ik hiervoor definitief ben afgewezen of niet? En op welke termijn kan ik zoiets verwachten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee, als het goed is krijg je niet te horen dat je definitief bent afgewezen. Normaliter werkt het zo dat je kunt kijken op internet, na inloggen, op welke plaats je geeindigd bent. Mocht je wel de uitverkorene zijn, dan pas neemt de woningbouw contact met je op. De reden is waarschijnlijk dat er meestal erg veel wordt gereageerd op een aangeboden woning. Als de woningbouw iedereen persoonlijk moet laten weten dat men niet uitgekozen is, zijn ze daar gewoon een hele tijd mee bezig. Vandaar dus deze manier. "De woning is aangeboden" houdt in dat de woning is aangeboden aan degene die het hoogst in de lijst stond. Wijst hij/zij de woning af, gaan ze door naar nummer 2 enz.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100