Ik krijg al 6 dagen geen post meer. Ik denk dat mensen mijn post stelen. Wat moet ik doen?

Ik heb zelf het nieuwjaars kaartje van mijn vriendin niet gekregen en ze weet zeker dat ze het naar mij stuurde ook andere belangrijke brieven zijn nog niet toegekomen.

Toegevoegd na 1 minuut:
ik heb al naar de post gebeld en er is geen staking of problemen met het posten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
3.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Woon je met meerdere mensen in huis? Of heb je een gezamenlijke brievenbus?

Antwoorden (8)

Leg een fake-envelop in je brievenbus en kijk of die er-uit-gehengeld wordt.... Met wat meer moeite zou je een camera kunnen installeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En stuur jezelf eens een kaartje? Met daarop: BLIJF VAN MIJN POST AF. Kijken of die wel of niet bij jou aankomt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zou iemand anders met jouw kerstkaarten willen?
Krijgen je buren ook geen post? Als die ook niets krijgen is er misschien wel iets aan de hand waarvan het kantoor niets weet
Zie je wel eens n postbode in de straat?
13 jaar geleden
Je zou kontakt op kunnen nemen met de PTT (heet nu anders, maar kom er effe niet op), of een klacht indienen.
Post, die ik heb gestuurd naar anderen (zeker 9 dagen geleden) is ook nog niet aangekomen, dus ik vrees, dat er meer problemen zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet in gedachten eens de "route" afgaan die jouw post aflegt. Waar kunnen kinken in de kabel zitten? M.a.w. waar kan iemand ongezien bij jouw post komen? Probeer daar maatregelen te nemen. Neem anders contact op met TNT en vraag daar advies. Heeft iemand misschien op jouw naam een verhuisbericht naar TNT gestuurd en komt jouw post nu op dat (nieuwe) adres?

In het uiterste geval kun je je post op een ander (vertrouwd) adres laten bezorgen via de doorzendservice ( http://www.tntpost.nl/voorthuis/post-doorsturen-en-bewaren/doorzendservice/) of desnoods een postbus nemen.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.tntpost.nl/voorthuis/post-doorsturen-en-bewaren/doorzendservice/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vandaag is zondag, daarvoor Nieuwjaarsdag, oudjaarsdag, 4 dagen spekglad non-weer, en daarvoor de kerstdagen waarop je zeker geen post gehad zult hebben. Vermoedeljk heb je dus al 8 dagen geen post gehad, en eigenlijk is dat ook geen wonder. De kerstkaarten zijn voor de kerst al vrijwel allemaal bezorgd, er vallen bezorgdiensten uit, veel bedrijven zijn dicht en sturen niks, en de post waar je het meest van krijgt, reclamefolders, die zijn niet allemaal even trouw met bezorgen met dit hondeweer (wat niet mag natuurlijk, maar dat terzijde).

Je kunt het testen of de brievenbus in de gaten houden, maar ik denk dat de stroom post vanzelf weer op gang komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stuur een paar dagen iedere dag een brief aan jezelf en kijk of die aankomen als dat niet zo is zit er een kink in de kabel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En heb je nu al post gekregen? Heel veel mensen hebben hetzelfde probleem ... de postbode heeft veel meer werk ... 20x meer post (nieuwjaarskaartjes!) en er is veel sneeuw en het is glad, ...