Hoe ventileer ik mijn huis het best?

mijn oude demente poes heeft heel de tent ondergeplast, dus ik moest vandaag 5 wassen draaien, die nu her en der te drogen hangen.
is even een uurtje alles open het beste?
of voor langere tijd een paar ramen op een klein kiertje?

Rieneke1
13 jaar geleden
in: Wonen
Rieneke1
13 jaar geleden
ach, die hele kerst zegt me niks.
voor mij is dit een weekend als alle andere.
en miep is lief en aandoenlijk, dus ik maak me er niet druk om :)
bedankt, en ook voor jou fijne dagen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel sneu Rieneke. Maar je poes blijft dement en zal het weer gaan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fijn, een medestander. Ik dacht dat ik zo ongeveer de enige was! En Miep doet het ook niet om jou te pesten, dus knuffel d'r maar extra!
Rieneke1
13 jaar geleden
dat begreep ik hoor jetteme.

Het beste antwoord

Het beste ventileer je maximaal 10 minuten, zodat je WEL de natte warme lucht kwijt bent, maar je muren en meubels warm blijven: Zo warmt je huis weer snel op & kan de lucht weer verzadigen met je natte waswater. Doe dat de komende uren elk uur even 5-10 minuten, alle ramen tegen elkaar open, en je was is morgen droog.