Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn huidige haardhout leverancier heeft geen openhaardhout meer, weet iemand een alternatief?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Wonen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (7)

Hallo Pozza,
Kijk even op marktplaats, daar vind je heel veel haardhout, ook evt. bezorgd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zeker!
Inventariseer de 'inhoud' van de tuinen van de buren.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk of er een hout zagerij bij jou in de buurt zit,, die heeft het vast. Anders marktplaats, de bouwmarkt (Die zijn DUUR!) of bij de gemeete: De groenafval verwerking levert vaak ook gedroogds haardhout.

Koop het NIET bij een groen onderhouds bedrijf tenzij ze garanderen dat het hout droog is.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.haardhout-online.nl/haardhout.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gewoon een andere leverancier zoeken er zijn er genoeg.
Al vindt ik ze zelf redelijk aan de prijs tegenwoordig.
Zelf "sprokkel" het hele jaar en heb dan zo'n 4 kub. waar we redelijk de winter mee doorkomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan ook eens hier kijken of er wat tussen zit. Ik heb er ooit door iemand mijn boom door weg laten halen. Hij hoefde me alleen maar te helpen met het opruimen van de overgebleven takken(wegbrengen) het hout van de stam en wat ie gebruiken kon, was voor hem.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt ook houtbriketten stoken. Is een goed alternatief dat wel de sfeer geeft van haardhout. Maar ook een stuk efficiënter is in de verbranding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hoi,
Wij kopen al jaren ons openhaardhout bij www.openhaardhout-gigant.nl Dit is een van de goedkopere leveranciers van haardhout. Het is altijd ovengedroogd dus direct stookbaar.

Groetjes
Anja
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing