Wat betekend: je weet nooit hoe een koe een haas vang?

Hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.3K

Het beste antwoord

Dat zaken soms erg onvoorspelbaar zijn...
Niemand had ooit verwacht dat die haas (op die manier) uiteindelijk die koe onder z'n knietje kreeg....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Men kan niet weten hoe eene koe een haas vangt,
d.w.z. men kan niet weten, hoe iets heel onwaarschijnlijks toch gebeurt; hoe een dwaze poging, aan wier slagen men twijfelt, toch gelukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
d.w.z. men kan niet weten, hoe iets heel onwaarschijnlijks toch gebeurt; hoe een dwaze poging, aan wier slagen men twijfelt, toch gelukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou stel je wilt iets hebben maar je weet niet zeker of het lukt,omdat er werd gezegt het lukt toch niet dat doet hij of zij niet ,of je hoeft niks te vragen want dat gaat toch niet door enz.en dan zeg je nou je weet nooit hoe een koe een haas vangt.(ik probeer het toch).