Zou ik es&elze houten boomstammen kunnen gebruiken om een huisje te bouwen?

of zijn deze houtsoorten te vergangkelijk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Dit zijn prima houtsoorten om een huis / huisje van te bouwen. Wil je een zwervershuisje bouwen raad ik je aan om MDF te gebruiken. Goedkoop en makkelijk om te monteren.
Es en elze houten boomstammen lijken me lastig om tot een perfect geheel iets te maken.

P.S. Als je toch een huisje gaat bouwen om in te wonen raad ik je aan om als fundering toch voor normale grond te kiezen en niet voor steen. Ik heb zelf ook een huisje gebouwd en deed dit gewoon op zand. Tussen het zand en de vloer gebruikte ik oude plastic vuilniszakken zodat ik toch minder kans had dat de houten vloer ging rotten. En smeer je huisje we'll in met beits of lak.

Succes

Toegevoegd na 2 minuten:
We'll moet zijn wel, autocorrectie van mijn blackberry bah