Ik zoek de plattegrond van het huis uit twilight kan er mij iemand helpen?

ik moet een opdracht maken over mijn droomhuis en daarom zoek ik deze plattegrond

Toegevoegd na 4 minuten:
Het is het huis van the cullens

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1K
Kimath
13 jaar geleden
Welk huis? De film speelt zich af op meerdere locaties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het huis van the cullens.
Kimath
13 jaar geleden
Je zou eens kunnen kijken op websites met veel downloads voor the sims, ik weet dat mensen vaak zulke dingen gaan nabouwen voor in het spel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké ik zal eens zoeken ! alvast bedankt

Antwoorden (1)

Er is niet echt een plattegrond te vinden.
Wel zijn er genoeg foto's van de buitenkant en de binnenkant. Je kunt dan je eigen plattegrond maken.

Dat hebben andere mensen ook gedaan bij bijvoorbeeld de Sims.

Ik hoop dat je er iets mee kunt.