Wie weet wat ik kan doen met twee oude gympen?

Ze zijn laag, zwart-wit-grijs geblokt, en nog met veters. Ik kan ze niet meer dragen (versleten en zeer lek), maar ben creatief en houd van recyclen! Iemand ideeën?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1K

Het beste antwoord

Eerst in de wasmachine en vervolgens laten drogen!

Daarna kun je ze verven in de kleur(en) die je mooi vind, en vervolgens lijm je ze op een houten plaat!

Deze houten plaat bewerk je eerst voor, door het te schilderen en er een wegdek of stoep op te schilderen, of eerst in te smeren met lijm en vervolgens zand erover te doen.

Zo heb je je eigen kunstwerk voor binnen of buiten aan de muur!

2 schoenen die hun eigen weg gaan! ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

bindt de veters van beide schoenen aan elkaar vast
sla een spijker in de muur en hang daar je schoenen overheen met de veters
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat schiet je daarmee op? Hangen die lelijke dingen ook nog in 't zicht.
Zet er wat planten in!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kruislings op een plankje slaan,en dan aan de muur hangen.
Daarna droogbloemen er in steken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plak ze op een schilderdoek. Bewerk ze, en maak er mooie kleuren langs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Recycle ze in de oude schoenenzak die vaak in winkelcentra te vinden zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mogen versleten schoenen daarin?
Iedereen heeft wel een paar schoenen in de kast staan die niet meer gedragen of weggedaan worden.

Wij zoeken in de regio Zuid- en Midden Holland diverse personen met een oud paar schoenen die worden weggedaan, die u nog kunt gebruiken om er voor ons een nieuw voetbed mee te testen.

Verdien in ieder geval 30 euro met dit oude paar in 2 losse dagen !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een wortel in leggen en voor de kachel zetten...en aan sint een paar nieuwe vragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
???
ja en wat betekent het :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke (lol)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weliswaar geen antwoord op de vraag, maar dikke plus voor dit antwoord, moest er smakelijk om lachen!
De opstaande rand bij de hiel verwijderen want die zit in de weg. Eerst wassen in de wasmachine. Daarna mooi verven. Eventueel iets leuks erop naaien (een wollen bloem ofzo) of borduren. Dan op de gewenste plaats aan de muur spijkeren om er dingen in te bewaren. Als de bovenkant van de schoen niet mooi bol blijft staan doe je er een gebogen kartonnetje in, van een WC- of keukenrol ofzoiets.

Handig voor:

In de badkamer: kam en borstel of tube tandpasta,
Bij je bureau: ballpoints, potloden en een schaar.
Naast de tv: de afstandsbediening.
In de keuken: wat je maar wilt.
13 jaar geleden
Met wat kaas onder de grill en daarna wat peterselie er over, zo klaar ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gips of iets dergelijks erover, of iets dat ze waterdicht maakt, zodat ze als plantenpot of iets dergelijks gebruikt kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spijker de twee gympen naast elkaar met de neuzen naar beneden, met een kleine tussenruimte, op een stevige dikke plaat hout.
Vul nu de neuzen met steekschuim.
Knip het opengedeelte totaan de zool door, zodat je strookjes krijgt van 3 cm. breed, buig dit naar buiten toe open en schroef of spijker dit vast op het hout.
Er ontstaat nu een soort orchidee bloem.
Neem nu droogbloemen, zaaddozen enz. en steek deze in het steekschuim, totdat er een mooi bloemstukje ( kerststukje) is ontstaan.
Hang er met de kerst wat zeer kleine lampjes in.
Gebruik de veters in het bloemstukje door ze naar beneden te laten hangen.
Houdt het bloemstukje wel sober en klein, anders zie je de gympen niet meer.

Toegevoegd na 6 minuten:
Op de foto een van mijn oude werkschoenen, zo kan het dus ook.

Toegevoegd na 9 minuten:
De schoen zit vastgeschroefd op de plank er onder.
het plantje, Sedum, is winterhard en wintergroen en kan tegen maanden geen water, dus zal nooit verdrogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het loopt naar St. Nicolaas, nu krijg je de kans ze op een ludieke manier te slijten als surprise!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien naar Afrika sturen.
Daar hebben ze er wel iets aan :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ze doneren en daar doe je goed werk mee.
Hier is een site met adressen waar je ze naartoe kunt sturen:
http://www.runnersworld.com/article/0,7120,s6-240-323--10041-0,00.html