Hoe is het ruilbeleid van de hema?

ruimhartig, of niet?
krijg je eventueel ook geld terug?
ik ga boodschappen doen voor iemand, dus er zal best geruild moeten worden.

Rieneke1
13 jaar geleden
in: Wonen
30.5K

Het beste antwoord

Goede ervaringen mee.

Ze moeten wel ruimhartig zijn, anders zou niemand bijvoorbeeld een BH kopen in een winkel waar je niet kunt passen. Het ruimhartige ruilbeleid hoort dus bij de formule. Je hoeft geen reden te hebben, gewoon binnen 30 dagen terugkomen en je krijgt je geld terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

'kan ik aangekochte artikelen ruilen of retourneren in elke HEMA vestiging?'

Artikelen ruilen of retourneren kan binnen 30 dagen in iedere HEMA in het land van aankoop, op vertoon van de kassabon.
Producten die op bestelling van de klant op maat zijn gemaakt kunnen niet geruild of geretourneerd worden. Hieronder vallen onder andere; taart op maat, fotoservice, beltegoed, gordijnmaakservice.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enorm ruimhartig!

Heb al een paar keer wat teruggebracht en hoefde geen reden op te geven. Kreeg gelijk mijn geld terug.