ik zou graag van mn huurcontract af willen het probleem is echter zit er tot 31-12-2011 aan vast mn huur is torenhoog 975 euro pm all in.

. en het huis is slecht geisoleerd en keuken en badkamer in een hele slechte staat zijn er regels voor de staat van een pand met die huur?? hoop dat iemand met goede adviezen komt mij te helpen!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
ronron1212
13 jaar geleden
Soms breekt nood wetten
ronron1212
13 jaar geleden
Over het algemeen is een huurcontract voor een jaar. Ja soms kun je niet anders als je op straat staat

Het beste antwoord

Als je minder dan 6 maanden geleden je huurcontract hebt getekend dan kun je deze laten toetsen door de huurcommissie. Is het langer geleden dan is hier niets meer aan te doen. Of je echt van je huurcontract af kan zal in het huurcontract staan bij ontbindende voorwaarden (misschien afkoopsom).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ronron1212
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wilde ik ook juist zeggen. Ieder verhuurd woonobject kan via een puntensysteem een bijbehorende terechte huurprijs verwerven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moeilijk, aangezien je niet exact weet, of hij een contract heeft getekend voor een jaar.
Daarbij is er al sprake van een all-in contract.
Daarbij komt ook nog, dat je als huurder iets kan accepteren of niet, gebreken aan kan kaarten, die hersteld dienen te worden, voordat je de woning betrekt.
De situatie waarin de vraagsteller verkeerde is onbekend, hoelang deze er reeds woont, maakt het lastig om hierop een echt antwoord te geven.
Dat hij rechten heeft, zoals iedere huurder, staat boven kijf, maar als je iets accepteerd, zoals de staat toen was, word het lastig om dan je gelijk te halen.
Elke verhuurder zal zich dan daarop beroepen.
ronron1212
13 jaar geleden
Dat weten we inderdaad niet. Maar hij kan altijd bij de huurcommissie terecht. Nee heeft hij al ja kan hij krijgen. Huur uitbuiting moet onderzocht worden.
Niet alleen jij heb plichten ook de verhuurder heeft plichten. Als je weet welke het zijn kan je kijken of hij er wel aan voldoet. Doet hij dat niet en gaat hij er niets aan doen is het huurcontract ongeldig.