weet iemand hoe ik aan beukenzaagsel kan komen? Ik heb zo,n 100 liter nodig, het moet echt zaagsel zijn, geen snippers.

Ik wil er paddestoelen op kweken , zoals shiitake en oesterzwam.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
2.2K

Het beste antwoord

Je kunt naar een houthandel of zagerij gaan. Daar waar ze openhaardhout zagen.

Beukenhout wordt veel gebruikt voor de openhaard, dus daar zul je wel zaagsel kunnen krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hier misschien?
http://www.kleinkromhof.nl/html/producten.html
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in deze bedrijven wordt het gemengd en er mag geen ander hout in zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry, wel waardevol.
Moet het echt per sé beuken zijn ?
Wat Loenie schreef : ga naar een houtzagerij.
Als het echt niet te vinden is, mag je hier komen zagen.
Ik heb nog 100 m3 beuken liggen die gezaagd moeten worden. Van alles wat je zaagt, mag je het zaagsel hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hou dit voor een optie....