ik heb een wiet plan maar kan ik die nu oogsten

er komen hartjes uit (de stampers?) maar de witte bolletjes zijn nog niet bruin maar de haartjes wel wat moet ik doen oogsten?

Toegevoegd na 40 seconden:
hartjes haartjes
witte bolletjes trichomen

Toegevoegd na 1 minuut:
uh bovenaan wietplant

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

gewoon oogtsen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

als de haartjes over de hele plant gezien zo'n 70/80 % bruin zijn is het tijd om hem te knippen.
de bolletjes of knoestjes moeten niet bruin worden dan heb je kans dat er bud-rot in komt.
knip de grote bladeren eraf en hang haar [want alleen de vrouwtjes heb je wat aan] op ze kop en laat het drogen .
1 maal droog kan je de kleine bladeren er makkelijk afhalen .geen kachel erop los laten want dan word de buitenkant droog en binnen in zal het nog vochtig zijn en de smaak word er ook niet beter van.
van de overgebleven kleine blaadjes kan je spacecake maken mits er thc op zit.