wat zijn goede middelen om maden te bestrijden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
2.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedoel je maden in huis, of maden in het lichaam?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maden zij de larven van vliegen die op rottend vlees of vis leven, bedoel je die?

Antwoorden (4)

Regelmatig gaan vissen...:)

Indien je een houten vloer hebt op de begane grond van je woning: zorg dat er geen water onder je huis staat.

Of schakel in dat geval over van vloerbedekking op plavuizen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk in je tuin waar je de maden ziet daar ligt .
Kijk dan goed watvoor dood diertje er ligt bv een muis of een dood vogeltje .
Omdat er vliegjes hun eitjes in dat dode dier heeft gelegd en als die uitkomen dan worden het maden .
Je kunt die larven gewoon laten uitkomen en dan vliegen de vliegjes wel weg .
Of je kunt alles in een zak scheppen en dan in de container dumpen .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste middel om maden te bestrijden is te zorgen dat er geen etensresten of andere waren waar vliegen op af komen in de buitenlucht liggen. Pak deze dingen als je ze in een afvalcontainer gooit altijd even in een plasten zakje zodat er geen ongedierte bij kan. Het probleem lost zich dan vanzelf op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het maden in de ontlasting zijn moet je naar de huisarts of dierenarts, als het je huisdier is.
als het maden zijn die op rottend vlees zitten, opruimen en alles met chloor schoonmaken.