een jaar geleden
tuinhandschoenen, gewoon verkrijgbaar bij boerenbond of tuincentra
een jaar geleden
Ritsuka
een jaar geleden
Daar prikken doornen gewoon doorheen
anneliez
een jaar geleden
nee hoor, ik heb ze, met klittenband om de pols zodat ze goed aansluiten, en daar komt geen doorn doorheen
De mooiste rozenhandschoenen, gemaakt van leer, zeer comfortabel en met een goede pasvorm. Deze handschoenen zijn demend, wasbaar, soepel en een natuurlijke kleur. Wie wel eens in de rozen zit weet hoe pijnlijk doorns kunnen zijn. Speciaal daarvoor ontwikkelde handschoenen helpen je om het snoeien van rozen leuk werk te blijven vinden.
Wel prijzig:34,95 euro
https://www.dewiltfang.nl/beschermen-hand-knie-voet-winter/hand-bescherming/rozen-handschoenen/rozenhandschoen-leer-lang-manchet/
demend=ademend
Toegevoegd op 30 augustus 2022 06:54: tekst
fremar
een jaar geleden
Castle
een jaar geleden
+ Ze beschermen ook je onderarmen in tegenstelling tot normale tuinhandschoenen.
tinus1969
een jaar geleden
Lijkt wel reclame. Min.