Als je de uitlopers een klein beetje in de vochtige grond duwt gaan ze vanzelf wortelen. Wel een beetje geduld hebben en niet te snel losmaken van de moederplant.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Er zijn veel soorten viooltjes die bosviooltje worden genoemd, dus geen idee over welke soort je het hebt. Maar is niet zo erg, gewoon wachten tot dat ze wel wortels hebben gevormd, de natuur kan je niet forceren, dus geduld. Een goede foto zal hier wel helpen, is het wel een viooltje ?