Hoe maak en houd ik mijn oprit grasvrij?

De oprit van mijn huis is van baksteen, en tussen en vooral aan de zijkant van de stenen steekt allemaal gras omhoog. Als ik dat met de hand moet weghalen, ben ik lang bezig en het is in no time terug. Gif spuiten wil ik niet. En zou en azijn zijn ook niet de fijnste middelen om naast mijn voortuin te gooien. Wat is nou een effectieve manier om de oprit schoon te houden?

Het valt mij op dat iedereen in mijn wijk een grasvrije oprit heeft. Maar ik zie nooit iemand vegen, krabben, gifspuiten. Wat doe ik dan anders dan mijn wijkgenoten?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Tuin
1.6K
Erna55
5 jaar geleden
Vraag het aan je buren.
jodyenboyke
5 jaar geleden
Gasbrander vd Action, in het begin bijhouden, maar hoef het nu nog maar maandelijks bij te houden.

Antwoorden (1)

Wij gebruiken vaak vaatwaszout en strooien dat over de kieren tussen de tegels.
Bij ons werkt het goed!