Wat kan men nog meer roken, naast tabak?

Een jeugdvriendin van mij rookte de gedroogde blaadjes van een vlierbessenstruik.
Wat kan je nog meer roken?
(behalve cannabis)

Toegevoegd na 9 minuten:
Ok.. wat kan men, naast tabak/cannabis, in een vloeitje draaien, aansteken en inhaleren?

Toegevoegd na 24 minuten:
Pff.. stelletje goochemerds ; -)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Tuin
25.3K

Het beste antwoord

Salvia, crack, heroïne, opium, amfetamine en methylamfetamine zijn een paar voorbeelden van dingen waavan het niet ongebruikelijk is om het te roken.

Verder kan je natuurlijk vanalles roken als je het in een vloeitje draait.
Of het lekker is weet ik niet, en enig ontspannend of geestverruimend effect hoef je waarschijnlijk al helemaal niet te verwachten, maar dit zijn een paar ideeën:
Gedroogde kruiden, bladzijden van de bijbel (heb ik eens geprobeerd, het leverde niks op behalve een hoestbui), een schilderij, thee, zaagsel, watten, haar, spinnenrag, gedroogde huidschilfers, gedroogde insecten, kunstmest of nagels.
Je kan eigenlijk wel alles dat brandbaar is in een vloeitje rollen om het te roken.

Toegevoegd na 52 seconden:
Oh, en gedroogde bananenschil, hier word je nog stoned van ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wow..gedroogde huidschilfers?nagels?watjes?de bijbel?haha..die coffeeshop was dicht en toen werd je creatief zeker..nou dit is zeker een + waard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou... Ik heb niet álles hiervan geprobeerd, hoor...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hihi....vindingrijk hoor! Plus 1!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uche uche...+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die bananenschil vind ik wel spannend!
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Als je gedroogde bananen schil oprookt dan krijg je heel veel last van je keel ik had het ook geprobeerd op het begin voelde ik niks maar uiteindelijk een uurtje later had ik zo veel pijn ookal slikte ik alleen dus ik raad het aan om niet op te roken want je word er dus ook niet stoned van !

Andere antwoorden (13)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja alles natuurlijk, maar of het gezond is... maar ja dat is roken ook niet natuurlijk... oh nee heel onnatuurlijk eigenlijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
droog gras
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de inhoud van een theezakje,maar je wordt er licht-stoned van,en daarna krijg je koppijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha ha ja, dat deed ik vroeger wel eens met de vriendinnen, en met aardbeienthee krijg je aardbeiensigaretten :-) en uiteraard ook een kop als een aardbei daarna..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had vroeger een vriend en we waren buiten; ik en m'n broer vonden in de struik een soort bosje van takjes met een soort vilter leek het.
het was ong. 3 jaar geleden rond oud en nieuw; best wel gijnig; we gingen die vriend ophalen en nog iemand die wel zin had wat leuks tezien; we zijden tegen die vriend > heey we hebben een soort rook plant gevonden! heel overtuigend -.-" en die jongen zet die tak op z'n mond en begon te roken! dus je kan blijkbaar ook takjes roken want die jongen wist geen verschil tussen die takjes en een sigaar :S lol
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gedroogde pluimen van mais, vroeger hoopten we er stoned van de te worden, maar het resulteerde in een droge hoestbui :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet helemaal niet roken vindt ik
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitgedroogde blaadjes kan ook gewoon oprollen en aansteken kan dan 1 keer zuigen en komt er rook uit je mond den herhaal je dat weer. Eerst beetje aparte smaak maar het wordt vanzelf beter.