Van welk dier zijn dese uitwerpselen?

Vanmorgen bij mijn achterdeur heb ik deze uitwerpselen gevonden. Wie weet van welk dier het waarschijnlijk is? Ik woon in Zeewolde (bosachtige omgeving)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tuin
2.1K
Z512099
7 jaar geleden
Van een mens.

Antwoorden (4)

Dit is altijd moeilijk,maar hier moet ik denken aan uitwerpselen van een ree(weet niet of er bij u in het bos zitten).
fremar
7 jaar geleden
lijkt me van een kat - ik zie zo gauw niet een ree achter een emmer dritten
7 jaar geleden
Denk dat het hier om een grote kat of een kleine hond zal gaan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik twijfel tussen en hond en een mens.

Niet van een kat, nee, een kat zal in de aarde poepen en desnoods op gras, maar niet op stenen.
Een hond draait (net als een kat) meestal rondjes, daar is hier geen ruimte voor.
Dus... een mens? Ja ach, er gebeuren vreemder dingen. Dit kan dus van een mens zijn. Een grap van iemand of een dronken droppie... zou zo maar kunnen.