Is dit een kakkerlak?

Kwam dit beestje tegen en vraag me af wat het is. Sorry voor de wat onduidelijke foto.

Toegevoegd na 11 minuten:
In de kamer

Toegevoegd na 8 uur:
Ben zo bang dat het een kakkerlak is maar alles wijst erop van niet(geen etensresten,schone kamer).kwam later een foto tegen van een meeltor, lijkt er wel op.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Tuin
1K
Amadea
7 jaar geleden
Maakt ie tijdens het lopen een tikkend geluid?
Antoni
7 jaar geleden
Kakkerlakken zijn bruin of zwart, niet blauw.
Amadea
7 jaar geleden
En bovendien hebben ze heel lange voelsprieten.
tinus1969
7 jaar geleden
Boktor?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Amadea het beestje was dood toen ik het aantrof.
@Antoni hij is zwart misschien onduidelijk te zien op de foto

Antwoorden (1)

Nee, dat is geen kakkerlak. Maar wel een blauwzwarte kever. De foto is niet scherp genoeg om te kunnen determineren welke keversoort het betreft, maar hij lijkt vrij groot.
Amadea