Mogelijk is het de Viburnum Tinus, bloeit sowieso tijdens de winter.
Z512099
8 jaar geleden
Ivana
8 jaar geleden
Plus, de grote viburnum bloeit nu ook.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
is dit niet de viburnum tinus mollus?
flyingcrow
8 jaar geleden
Z bedankt!,het is een ieder geval een plant die swinters bloeit,maar met dit zachte weer staat hij in december al in bloei,en het zijn struiken die wel zon 2 meter hoog kunnen worden,daarom vallen ze zo mooi op!Ik heb de afbeeldingen bekeken en ze zijn het!

Andere antwoorden (1)

Eventueel deze: Wintersierkers:
Hij bloeit van oktober tot eind februari, met witte tot rose bloemen. Verder staat de wintersierkers graag in de zon tot halfschaduw op voedselrijk tot arme grond.
fremar