Wanneer kan/moet ik mijn grasveld in de tuin voor het laatst maaien? Kan dit op 13 november nog?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Tuin
1.6K

Het beste antwoord

Dit kan echt zo lang het gras groeit.
Misschien wel tot in december.
Vaak zijn de weersomstandig niet echt prettig meer om te maaien door de regen en harde wind.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Behalve dit jaar, de warmste herfst sinds de metingen...
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Gras groeit zo lang de temperatuur geregeld boven de 6 graden komt; het groeit echt snel als de temperatuur boven de 10 graden is (en er geen grote droogte heerst).