er zitten veel nog groene sinaasappeltjes Aan mijn boompje . 10 tot 20 per tak waardoor deze naar beneden hangen. moeten er wat af?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Tuin

Antwoorden (1)

Een boom geeft net zo veel vruchten als hij aan kan, anders zouden ze er wel van zelf afvallen.
Mogelijk moet je enkele takken steunen.
Waar woon je, dat het zo geweldig goed gaat?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als ik naar dat raam / kozijn kijk staat deze plant binnen o.i.d.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Juist, ja dan kan dit zo geweldig groeien.
Normaal gesproken een erg lastige plant.
En heel veel ventileren is uitstekend, want je hebt er zo dopluis of/ en spint in.
Compliment!