Hoe maak ik een eendenbroedmand, moet die in het water staan en kan ik die ook kopen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin
1.2K

Het beste antwoord

De beste plek is wat boven het water plaatsen. Je kan ze kant en klaar kopen bij bv Welkoop
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ze staan ook te koop aangeboden op de site van Speurders en Marktplaats.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je ziet ze zelfs in de boom nog wel eens, zodat er geen roofdieren bij kunnen komen, soms wel op 2 meter hoogte, eenden vliegen hier gewoon in.

Ook zijn de manden vaak te koop om jaarmarkten en bij mandenvlechters, vorig jaar koste ze 29.95 op een jaarmarkt in workum. Deze mensen kunnen je waarschijnlijk ook van alles hierover vertellen, wat je moet weten.

Toegevoegd na 30 seconden:
wel een boom aan de waterkant natuurlijk :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Informatie over de geschiedenis en het maken van een eendenkorf vind je op:
http://www.topentwelonline.nl/uploads/Eendenkorven.pdf

Maar misschien is het makkelijker om er een te bestellen. Die kan via www.vogelhuisinfo (zie bron)