Hoe kan ik de Kuip voor de bamboe verhogen?

Ik verhoog m'n tuin waardoor de kuip voor de bamboe te laag wordt. Hoe kan ik nu de harde folie strak om de huidige heen krijgen waardoor de bamboe begrensd blijft?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je laat de kuip laag staan, en dan hoog je de grond er om heen op? Daar houden planten niet van. Je kan beter de kuip ook hoger zetten, tot de aarde in de kuip even hoog komt als de opgehoogde aarde

Het beste antwoord

TPO folie is uitermate voor geschikt, probeer bij een dakdekker in de buurt een restant te krijgen. is wortel bestendig zelfs voor bamboe. rond de kuip uitgraven folie er rond anderhalve keer. plusminus 50 cm hoog