Hoeveel kost ongeveer 1 kilo Kalkamonsalpeter (KAS) en is het per 1 kilo te koop?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Tuin
4.4K

Antwoorden (3)

Je kan het per 1 kilo kopen. Dan betaal je denk ik iets meer dan 2 euro. Als je meer in één keer koopt dan wordt het goedkoper, tot ver onder de 1 euro per kilo.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kalkammonsalpeter (KAS) is haast bij ieder tuincentrum te koop. Bij Intratuin meestal van het merk Asef.
De prijs is tussen de € 4,00 en € 6,00 per 4 kilo.
De meeste tuincentra handhaven de leeftijd van minimaal 18 jaar. Aan de kassa kunnen kopers van KAS worden gevraagd naar hun legitimatie.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ken je geen agrariërs in de beurd voor hen kost het in bulk slechts (ongeveer) €0,30 per kg en gebruiken het bijna allemaal.