Hoeveel spinnen soorten heeft Nederland?

Nu alweer drie van die grote vette spinnen uit huis gehaald. Vraag me af hoeveel soorten wij hebben in Nederland.
En hoe weer ik ze uit huis?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin

Het beste antwoord

In Nederland en België leven ongeveer 700 verschillende soorten spinnen.

Je kunt met een anti-spinnen spray door je huis heen gaan en zorgen dat je niet teveel gaten hebt waar ze naar binnen komen.

Al zul je zien dat in de praktijk je altijd spinnen in huis zal hebben, knappe jongen die ze kan weren, tenzij je een cleanroom maakt van je huis, maar dat is duur!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In Nederland en België zijn zo'n 700 spinnensoorten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in elk huis lopen ongeveer 70 spinnen,echte gevaarlijke spinnen zijn er niet in nederland
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
70???????????????????????????????Had ik liever niet geweten.
Rieneke1
14 jaar geleden
@mayflower, dit weigeren we gewoon te geloven ;p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,inderdaad Rieneke.Brrrrrr!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een aantal katten hebt rondlopen rieneke, zal het ook wel niet 70 zijn ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is egt waar,maar er zijn natuurlijk een hele hoop van die kleine spinnetjes bij ik weiger ook te geloven dat ik tussen de 4 en 7 spinnen in mijn slaap opeet maar het is 100% waar daar is ook een vraag over gesteld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jack, die laatste verdring ik sowieso! Ik slaap namelijk met mijn mond dicht, denk ik. sssssssst!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is ook gezonder om met je neus te ademen Robin
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier thuis lopen geen 70 spinnen, maar ik heb dan ook 2 katten.
een heleboel maar hier staan ze allemaal op alfabetische volgorde http://www.angelfire.com/ny5/natuur/spinnen/nederlands.html