Trekt egelvoer katten aan?

Via de site van Vivara kan ik speciaal egelvoer bestellen maar nu heeft mijn overbuurman heel veel katten die ik liever niet nog meer in de tuin heb dan nu al het geval is.
Wat zit er in zo'n egelvoer mix?

Toegevoegd na 51 minuten:
Beste allemaal,

Mijn buurman vertelt net dat het wel ratten kan trekken, klopt dat?????????

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Tuin
6.9K

Het beste antwoord

Egelvoer bevat een mix van gehakte pinda's, gedroogde meelwormen, gedroogde gemixte insecten, havermout, sultana's, gedroogde wilde bessen, kippenpoeder, lijsterbessen en talg.

Toegevoegd na 5 minuten:
je kunt het in een kastje zetten waar wel egels in kunnen maar geen katten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 wat type je snel zeg;-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelfs de toevoeging is goed en bij Vivara hebben ze ook een soort egelhuisjes die ga ik dan ook maar bestellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zal morgen slakken zaad eten zodat ik wat trager wordt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die toevoeging houd katten niet weg hoor..
Als ze erop af komen(Wat ze niet doen)
Gaan ze nog rond het kastje zitten;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha,ha, eet smakelijk!
Ik kom niet langs.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
psmans, het egelvoer premium bevat garnalen dan bestel ik toch maar die gewone.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je wel en ik zie je bij de thee, over pakweg een week.

Andere antwoorden (2)

Dit zit erin!

Vivara Egelvoer - Verbeterd!

Dit verbeterde recept is precies wat de egel in natuur eet. Het egelvoer bevat gehakte pinda’s, zonnebloemkernen, gedroogde meelwormen, sultana’s en gedroogde bessen. Omdat het voer gedroogde ingrediënten bevat, is het aan te raden een schaaltje water bij het voer te plaatsen.

Hier houden katten niet van;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankjewel, helaas was psmans je voor, die is ook voor mij vaak te snel.
Ik was bang dat er iets van kattenvoer doorzat, vandaar mijn vraag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee volgens mij vinden katten dit heel vies;-)
Maakt niet uit dat psmans eerder was, het gaat erom dat jij antwoord hebt;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zal morgen slakken zaad eten zodat ik wat trager wordt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kwebbel, toch iets van een kattenlokmiddel in de premium, ik bestel wel de verbeterde daar zit geen garnaal in.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat is inderdaad beter.
Bestel gelijk dat slakkenzaad voor psmans erbij;-P
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wel komen brengen dan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik brengen ?, helemaal naar jou, dacht het niet, kom maar met een slakkengangetje halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
234 km dat is dan over 1 week ben ik er
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik zet vast koffie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik lust geen koffie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sultana’s?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja sultana's met thee dan?
Vivara Premium Egelvoer
Premium egelvoer bevat onder meer noten, rozijnen, honing, insecten, stukjes gedroogd vlees, maïs, garnalen, plantaardige eiwitextracten, oliën en vetten.
Dit hoogwaardige egelvoer is zo samengesteld, dat egels alle benodigde vitaminen en voedingsstoffen binnenkrijgen.

Misschien dat er katten opaf komen door de garnalen en de honing die erin zitten?

Toegevoegd na 40 seconden:
Vivara Egelvoer - Verbeterd!

Dit verbeterde recept is precies wat de egel in natuur eet. Het egelvoer bevat gehakte pinda’s, zonnebloemkernen, gedroogde meelwormen, sultana’s en gedroogde bessen. Omdat het voer gedroogde ingrediënten bevat, is het aan te raden een schaaltje water bij het voer te plaatsen.

Ik weet niet welke van de 2 soorten voer je hebt;)